17 תשובות
שואל השאלה:
תפרטו
אנונימית
כן לכל אחד יש בעיה כל שהיא לפחות לדעתי
כן אני חושבת שכן
היום לכל דבר יש שם
שואל השאלה:
אין כמעט אנשים שאין להם
אפילו סתם לחשוב על משהו או לדבר בביטחון זה כבר הפרעה
אנונימית
מה שאמרתי
נכון כל דבר היום נקרא הפרעה אבל מה יש לעשות החיים ניהים רק יותר ויותר קשים ומסובכים וזה יוצר קשים טבעיות לאנשים
לא
לא
לי אין
^ הפרעות קשב הן רק כ10% מהאוכלוסייה...

הטענה בשאלה היא גורפת וקיצונית ואתם אלה שצריכים להביא מקורות, לא אני. בכל אופן, הטענה היא לא נכונה גם אם אתה כולל את כל סוגי הפסיכופתולוגיה. כל אחד פה שענה כן היה נכשל בקורס סטטיסטיקה בסיסי. יש אנשים ללא פתולוגיה בעולם- משמע הטענה לא נכונה, וגם לא נכון להכליל מניסיון מוטה של אדם אחד.
עובדתית לא. בערך ל1 מתוך 5 יש הפרעה כלשהי במהלך החיים.
טוב אני מצטער אם נפגעתם או משהו זה לא מה שהתכוונתי אני לא אומר שכולם יש מחלות נפשיות אני אומר שלכולם יש לחצים שגורמים לבעיות נפשיות לאו דווקא משהו רציני אבל אני חושב שבעולם שלנו לכולם יש קשיים
אנונ ימית אני מנחש שהמחקר הזה לא מחשיב הפרעות קשב וכולי
^^ כנ"ל, הרגע סיימתי תואר בפסיכולוגיה, מחזקת, יש בעיה של אבחון- עצמי
^ אף אחד לא נפגע... זאת פשוט מיסאינפורמציה. להגיד שלכולם יש קשיים זה נכון, אבל קשיים =/= הפרעות נפש.
היי בסטי. אני לומדת פסיכולוגיה, כרגע בצהל עוסקת בתחום גם, ובמקרה אני שורדת בולימיה, ויש לי ptsd. הרבה כאב ראש קיצר, ולא לכולם יש מחלה נפשית. כן, כולם מתמודדים עם מורכבויות נפשיות מסויימות. מחלה נפשית זה מצב בו ההורמונים במוח שלך מתפקדים בצורה שהיא לא תקינה- כמו למשל רמות דופמין נמוכות שגורמות לדיכאון. שוב אזכיר שלא כל פרפקציוניזם ואהבה לניקיון זה אוסידי, לא כל יום שלא בא לך לקום בו מהמיטה הוא דיכאון, ולא כל התקף חרדה הוא הפרעת חרדה. מחלות נפשיות הן מחלות, וכמו שלא לכולם יש סוכרת, אז לא לכולם יש מחלה נפשית.
^בעיה של אבחון עצמי היא נוראית, ובאופן כללי עניין הרומנטיזציה של המחלות הנפשיות הוא מעצבן, במיוחד כשאת נפגשת עם בן אדם שמביא לך פשוט שורה של אבחנות לא נכונות בלי שום קשר למציאות ואת צריכה להסביר בעדינות שזאת כנראה לא הסיטואציה.