8 תשובות
שמרימים מהצד מן "מקל" ואז שמים את הלחם ומשחררים את המקל?
המכונה קיימת.
שואל השאלה:
זה עדיין הצרכנים עושים את זה, או העובדים של הסופר?
אנונימית
שואל השאלה:
כןן ^^^
אנונימית
אז כן זה קיים,ובמקום שאני עובדת בו כרגע אנחנו המוכרים עושים את זה,אבל נגיד במקום אחר שעבדתי בו לפני,אנחנו היינו עושים אבל איפשרו גם ללקוחות לפרוס לעצמם אבל לא יודעת אם זה השתנה שם עכשיו
והמכונה הזו גם קיימת בכל מאפייה לדעתי,תבדקי את זה,לא חושבת שראיתי מאפייה שאין בה פורס לחם
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית