4 תשובות
אותו חרא
אין הבדל תקני את ה13 פרו במכסימום
אין הבדל תקני את ה13 פרו במכסימום
14
13 לדעתי כי ה14 יש לו דפקות אחרות וחבל ליקנות רק בשביל המצלמה
באותו הנושא: