11 תשובות
לא ניראלי כי זה יקר עכשיו כי זה חדש אולי תחכי עם זה קצת
שירד קצת המחירים ואייפון 11 זה אחלה
שירד קצת המחירים ואייפון 11 זה אחלה
שואל השאלה:
כן בגלל זה התלבטתי כי זה ממש אותו דבר ואני כל היום עובדת בשביל הכסף הזה תטדה❤
כן בגלל זה התלבטתי כי זה ממש אותו דבר ואני כל היום עובדת בשביל הכסף הזה תטדה❤
אנונימית
לא תחכי ל14 15 ואז זה היה שדרוג רציני ושווה
if you sucker of course
לא שווה לקנות שום אייפון.
אין סיבה להחליף בכלל אם יש לך 11 פרו מקס. אייפונים זה דבר יקר!!
אין סיבה ממש, ה11 פרו מקס אחד המוצלחים, חכי ל14 לשדרג אולי אפל באמת יחליטו להוסיף דברים
את יכולה להחזיר את ה 11 שלך ולקבל בפחות את ה 13 , לדעתי ה 11 מספיק ולא כדאי להוציא יותר ממנו.
לא מה ה11 פרו מקס מעולה בשביל מה
חבל על הכסף
חבל על הכסף
לא
תאמת שלא, אני אישית משדרגת כי אני אוהבת להתחדש ואני יכולה אז למה לא.. אני מחליפה מה11 פרו מקס ל13 פרו מקס ואני עושה טרייד ואז יוצא לי חצי מחיר
אנונימית
באותו הנושא: