3 תשובות
שואל השאלה:
תודה! עוד לא התגייסתי
תודה! עוד לא התגייסתי
אנונימי
שואל השאלה:
לא טוב להיות רכוש צה''ל מבחינת רופאים, מצד שני, לפי מה שהבנתי מהרופאים שלי כרגע, בגלל שהתחלתי טיפול רפואי בתל השומר עם רופאים אזרחיים אני אמשיך עם אותם רופאים, אבל לא הבנתי עדיין איך זה עובד
לא טוב להיות רכוש צה''ל מבחינת רופאים, מצד שני, לפי מה שהבנתי מהרופאים שלי כרגע, בגלל שהתחלתי טיפול רפואי בתל השומר עם רופאים אזרחיים אני אמשיך עם אותם רופאים, אבל לא הבנתי עדיין איך זה עובד
אנונימי
שואל השאלה:
יש בזה משהו
יש בזה משהו
אנונימי
באותו הנושא: