32 תשובות
כן, אם היא יכולה לעזור אז למה לא
22?בגיל הזה אפשר להספיק תואר בכלל? אבל כן ברור מה אכפת לי מהגיל שלה, ההפך אני חושבת ש22 זה צעיר, יש חשיבה של צעירים בגיל הזה, זה לא כמו פסיכולוגית מבוגרת
כן מה הבעיה?
שואל השאלה:
אפשר לשאול למה לא? ^^
אפשר לשאול למה לא? ^^
אנונימית
בחינם? כן, בתשלום הייתי מוצא מישהו עם יותר ניסיון
שואל השאלה:
פאם הכרית
אפשר אפשר מתחילים פשוט ללמוד מכיתה ט (זה אפשרי אני התחלתי שנה שעברה)
פאם הכרית
אפשר אפשר מתחילים פשוט ללמוד מכיתה ט (זה אפשרי אני התחלתי שנה שעברה)
אנונימית
לגמרי, אם היא יכולה לעזור אז למה לא?
לא
מרגישה לא בנוח לדבר עם מישהו שקרובה אליי כל כך בגיל. גם בטח אין לה הרבה ניסיון בפרקטיקה עדיין.
מרגישה לא בנוח לדבר עם מישהו שקרובה אליי כל כך בגיל. גם בטח אין לה הרבה ניסיון בפרקטיקה עדיין.
על סמך ידע של כיתה ט הייתי מוותרת, אם כבר משלמים כלכך הרבה אז מישהו מקצועי
שואל השאלה:
ואם זאת מישהי שלמדה המון על זה ויודעת מספיק טוב לעזור לאנשים? וזה לא יגרום להרגיש יותר בנוח ללכת לפסיכולוגית בגיל שלך? יותר מבינה אותך
ואם זאת מישהי שלמדה המון על זה ויודעת מספיק טוב לעזור לאנשים? וזה לא יגרום להרגיש יותר בנוח ללכת לפסיכולוגית בגיל שלך? יותר מבינה אותך
אנונימית
קצת מערער כי היא צעירה יותר ממני, אני יודע שזה נשמע מאוד סגור אבל ירגיש לי מוזר לדבר עם מישהי שאולי עברתי יותר ממנה.
לדעתי צריך הרבה ניסיון בשביל "לטפל" בי והשיחות שלנו יתקעו שזה אפילו קורה עם פסיכולוגים שהרבה זמן בתחום.
לדעתי צריך הרבה ניסיון בשביל "לטפל" בי והשיחות שלנו יתקעו שזה אפילו קורה עם פסיכולוגים שהרבה זמן בתחום.
שואל השאלה:
על פי מה החלטת שהיא לא מקצועית?
על פי מה החלטת שהיא לא מקצועית?
אנונימית
לא לא רוצה להתייעץ עם מישהי בגיל שלי, אני רוצה לשמוע דעה אחרת משלי, בשביל לדבר עם מישהו בגילי יש לי חברים, שרוב הסיכויים יביעו דעה דומה לשלי בנושא, המחשבות באותה רמה, באותה רמת גיל.
לא, זה לא. לא משנה כמה היא למדה יש הבדל ענק בין התאוריה לפרקטיקה. ולעזור לאנשים בתור חברה או אדם שהזדמן לדבר איתו זה לא אותו דבר לעזור בתור מטפלת פסיכולוגית.
בגיל 22 אולי היא בדיוק תסיים תואר שני בפסיכולוגיה ותקבל אחרי זה רישיון, אבל אין לה ניסיון במקצוע. אעדיף ללכת למישהי או מישהו בוגרים יותר, שעובדים בתחום כבר כמה שנים וצברו את הניסיון הזה.
בגיל 22 אולי היא בדיוק תסיים תואר שני בפסיכולוגיה ותקבל אחרי זה רישיון, אבל אין לה ניסיון במקצוע. אעדיף ללכת למישהי או מישהו בוגרים יותר, שעובדים בתחום כבר כמה שנים וצברו את הניסיון הזה.
^^לימודים בתוך מסגרת בית ספר של כיתה ט..לא מקצועי אפילו לחשוב שזה מקצועי
שואל השאלה:
זה שהיא בת 22 לא אומר שהתשובות שלה יהיו מתאימות לגיל, יש המון פסיכולוגים גם בני 50 שהרבה פחות בוגרים מנטלית ממשהו בן 22
זה שהיא בת 22 לא אומר שהתשובות שלה יהיו מתאימות לגיל, יש המון פסיכולוגים גם בני 50 שהרבה פחות בוגרים מנטלית ממשהו בן 22
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בתוך מסגרת של בית ספר
זה לא בתוך מסגרת של בית ספר
אנונימית
אישה בת 22 היא לא עם מספיק ניסיון בתחום. אז לא, לא אלך אליה. ללכת לפסיכולוג זה נושא רגיש, להחליף פסיכולוגים זה מתיש. אני אעדיף לחסוך מעצמי ללכת למישהי שסיכוי גדול לא תוכל לעזור לי או שאני לא ארגיש בנוח איתה.
ומי אמר לך שהיא תוכל לספק לך תשובות של בני 50, וברור שיש גם פסיכולוגים עם חשיבה מנטלית נמוכה מהגיל שלהם, אבל מיעוט, תזכרי שיש הכל מהכל, אני לא להסתכל סטטיסטית על מה יש, אני פה כדי שמישהו יבוא ויעזור לי, לא באה לשחק משחקים ולא כלום, מקצוע רציני עם המון חשיבות והמון אחריות בו, זה לא מסתיים בלימודים בכיתה ט.
שואל השאלה:
איך זה משנה? זה שהם היו עם הרבה אנשים וטיפלו בהם ממש אבל ממש לא אומר שהם יכולים לעזור
יכול מאוד להיות שיש אנשים בני אפילו 20 שיכולים לעזור יותר
איך זה משנה? זה שהם היו עם הרבה אנשים וטיפלו בהם ממש אבל ממש לא אומר שהם יכולים לעזור
יכול מאוד להיות שיש אנשים בני אפילו 20 שיכולים לעזור יותר
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שיש אנשים בני 22 יותר בוגרים מ50 מה
ככ הרבה אנשים שעברו דברים בחיים והרבה יותר בוגרים ומבינית ועברו דברים שבן אדם בן 50 בחיים לא יעבור
ברור שיש אנשים בני 22 יותר בוגרים מ50 מה
ככ הרבה אנשים שעברו דברים בחיים והרבה יותר בוגרים ומבינית ועברו דברים שבן אדם בן 50 בחיים לא יעבור
אנונימית
אין לך מה להתווכח, שאלת שאלה ואנשים נתנו לך תשובה. אל תנסי לשכנע אותם כי זה לא יעבוד, לאנשים יש דעה מסויימת ולרוב לא תצליחי לשנות אותה חבל על האנרגיות שאת מבזבזת.
כן בדיוק מה שצלקת אמרה, אל תתווכחי אין טעם.
שואל השאלה:
אני ממש לא מנסה לשכנע רק מדברת ושומעת דעות של אחרים ועונה על זה את הדעות שלי
אני לא מתווכחת פה עם אף אחד
אני ממש לא מנסה לשכנע רק מדברת ושומעת דעות של אחרים ועונה על זה את הדעות שלי
אני לא מתווכחת פה עם אף אחד
אנונימית
וגם בכלל הדור של בני ה 50 כבר לא מתאים לדור שלנו, ככה לםחות אני מרגיש, דיברתי עם הרבה פסיכולוגים מהדחר הקודם שהם כביכול יותר מנוסים, וגם עם כאלה חדשים צעירים והצעירים היו יותר טובים לדעתי
אני מאמין שיהיו לך פציינטים, לא כולם חושבים ככה וחוץ מזה את יכולה לצבור ניסיון עם צעירים יותר מתחת לגיל 18. בהצלחה;)
אבל.....
אין דבר כזה פסיכולוגית בת 22. תואר ראשון 3 שנים, גם אם היא מתחילה בגיל 18 היא מגיעה ל21.
אחר כך תואר שני שנתיים, 23.
התמחות 4 שנים, כך שהמינימום של להיות פסיכולוגית זה רק בגיל 27.
אין דבר כזה פסיכולוגית בת 22. תואר ראשון 3 שנים, גם אם היא מתחילה בגיל 18 היא מגיעה ל21.
אחר כך תואר שני שנתיים, 23.
התמחות 4 שנים, כך שהמינימום של להיות פסיכולוגית זה רק בגיל 27.
שואל השאלה:
אפשר להתחיל ללמוד תואר בתיכון ובשביל תואר שני צריך 8 שנים
אפשר להתחיל ללמוד תואר בתיכון ובשביל תואר שני צריך 8 שנים
אנונימית
לא
בשביל תואר שני לא צריך 8 שנים. בדרך כלל הוא לוקח שנתיים בפסיכולוגיה קלינית.
מקור: אני כרגע בתהליך ארוך השנים של הגעה לפסיכולוגיה קלינית. אני שנה ב בתואר ראשון. עוד מקור מצורף. עוד מקור- הפרק של חיות כיס בספוטיפיי על פסיכולוגיה קלינית
כך או כך, המסלול לוקח בממוצע 11 שנים. גם אם את מתחילה בגיל 16 ומצליחה לעשות אותו ב9 את מגיעה לגיל 25. ואני באמת מחמיאה, כי הרוב הגדול לא מצליח ב9.
מקור: אני כרגע בתהליך ארוך השנים של הגעה לפסיכולוגיה קלינית. אני שנה ב בתואר ראשון. עוד מקור מצורף. עוד מקור- הפרק של חיות כיס בספוטיפיי על פסיכולוגיה קלינית
כך או כך, המסלול לוקח בממוצע 11 שנים. גם אם את מתחילה בגיל 16 ומצליחה לעשות אותו ב9 את מגיעה לגיל 25. ואני באמת מחמיאה, כי הרוב הגדול לא מצליח ב9.
כותבת השאלה -
מנסה להבין עד כמה השאלה שלך אמיתית ובאיזה שלב את נמצאת בחיים?
את במהלך תואר שני? בפרקטיקום?
מוזמנת להתייעץ איתי
מנסה להבין עד כמה השאלה שלך אמיתית ובאיזה שלב את נמצאת בחיים?
את במהלך תואר שני? בפרקטיקום?
מוזמנת להתייעץ איתי