התחברות
הרשמה
אני ישנה אצל חברה וכבר שעתיים שאני במיטה בלי טלפון ולא נרדמת אוף מה לעשות
8 בספטמבר 2024, 03:22
שינה
לילה
3 תשובות
תתקשרי לאמא שתבוא לקחת אותך
ב
ברו..
ללכת לישון
ט
טונה בשמן
תקראי משהו בטלפון על בהירות נמוכה זה מרדים
C
Charlie(chappels ver.)
באותו הנושא:
חברה שלי ישנה אצלי והיא עדיין ישנה ואני ער כבר שעתיים מחכה שהיא תקום אוף איך להעיר אותה בדרך רומנטית בן 15.
תגידו זה הגיוני שאני ישנה ארבע שעות או חמש שעות כל לילה?כבר שבוע רצוף לא משנה באיזה שעה אני ישנה אני קמה אחרי ארבע שעו
חברה שלי ישנה כבר שעה בחדר אני צריך תשובה איך להעיר אותה
הגיוני שעשיתי כאילו שאני כבר ישנה כדי שחבר שלי ירים אותי למיטה?
זה לא קצת אגואיסטי שאני עם עוד מישהי בשמירה והיא ישנה כבר 4 שעות, נשאר עוד שעתיים לשמירה
אני ישנה אצל חברה והיא מתכתבת עם חברות כבר שעתיים ואני מרגישה ממש לבד והיא בכלל לא מתייחסת אליי ואני כמעט בוכה,
אני אצל חבר שלי כבר 3 ימים הגיוני שאני בחדר והוא בסלון כבר שעתיים ?
איך להעלים את ס"ה שאני ישנה וקמה תוך שעתיים ולא מצליחה להרדם שוב?
למה כשאני ישנה 4 שעות אני יותר ערנית מאשר שאני ישנה 7 שעות
למה שאני ישנה 4 שעות אני ערנית, ושאני ישנה 6 שעות אני עייפה?
אני אצל חברה ואני התעוררתי לפני שעתיים והיא עדיין ישנה.