4 תשובות
למה שתתבכייני?
זה קצת
אין לך שום סיבה להתבכיין
אלא אם כן את רוצה יותר
אין לך שום סיבה להתבכיין
אלא אם כן את רוצה יותר
שואל השאלה:
כי אין לי כוח
כי אין לי כוח
את בחרת בזה..
חוץ מזה החיים זה לא נופש במיאמי
חוץ מזה החיים זה לא נופש במיאמי
באותו הנושא: