10 תשובות
היא לא זוכרת את השם שלך.. או שסתך היא לא משתמשת. אני מדברת עם מישהי כבר שנה ולא השתמשתי בשם שלו פעם אחת ואני זוכרת תשם שלן
שואל השאלה:
לא ברור לי שהיא זוכרת את השם שלי אבל משתמשת בוא זה מוזר
אנונימי
שואל השאלה:
למה שלא תשתמשי בשם שלו ? ^^
אנונימי
כי מה יש לי להשתמש? השיחות שלנו ממשיכות כרגיל ואיל אני אדחוף את השם שלו לשיחה? ככה? "כן כן בטח ***" זה מוזר
שואל השאלה:
לא יודע נגיד הוא לא מקשיב או משהו בשיחה או שתרשמו לו את השם שלו או שיש לך שאלה לא יודע מלא
אנונימי
שואל השאלה:
אני זוכר שאני כל הזמן משתמש בשם שלה והיא לא משתמש בשלי אפילו לא פעם אחת
אנונימי
אני פשוט שואלת או אומרת "מה אתה לא מקשיב"
בסדר מה אתה לוקח ללב זה בסדר
שואל השאלה:
לא אכפת אבל זה מחרפן שאין לי זיכרון בראש שלי שלה אומרת את השם שלי זה מוזר
אנונימי
ברגע שהיא תשתמש בשם שלך תדע שעשית משהו לא בסדר.