7 תשובות
כן כל אחד והזמן שלו
כן, למדת להעריך אותה והרגשת בחסרונה והבנת איזה תפקיד חשוב היה לה בחיים שלך ושזה קרה מתחת לאף שלך מבלי ששמת לב
הגיוני מאוד
שואל השאלה:
איך אםשר לחזור איתה לקשר?
אנונימי
בטח
גם לי זה קרה בעבר
פשוט שלח לה הודעות לאט לאט
קרה לי אותו דבר אוף אם באלך לדבר או משהו אני פה
:(?