7 תשובות
כן כל אחד והזמן שלו
כן, למדת להעריך אותה והרגשת בחסרונה והבנת איזה תפקיד חשוב היה לה בחיים שלך ושזה קרה מתחת לאף שלך מבלי ששמת לב
הגיוני מאוד
פשוט שלח לה הודעות לאט לאט
קרה לי אותו דבר אוף אם באלך לדבר או משהו אני פה
בטח
גם לי זה קרה בעבר
גם לי זה קרה בעבר
שואל השאלה:
איך אםשר לחזור איתה לקשר?
איך אםשר לחזור איתה לקשר?
אנונימי
באותו הנושא: