2 תשובות
שואל השאלה:
אני מבינה למה קידמו אותה
היא ממש טובה ויודעת את העבודה
אבל גם אני טובה, לא פחות ממנה
אני מבינה למה קידמו אותה
היא ממש טובה ויודעת את העבודה
אבל גם אני טובה, לא פחות ממנה
אנונימית
וואי אני בהלם בטח שזה פוגע ממש לא לעניין מהמנהל לעשות את זה
אנונימית
באותו הנושא: