5 תשובות
לא תחכה לאייפון 16
לא, תקני משהו שווה אחר!!
אני בדיוק עברתי לאייפון חמש עשרה רגיל והוא מושלםם ובגלל שעוד שניה יוצא שש עשרה הוא במחיר ממש טוב
לא!!! לי יש 13 פרו מקס ואומרים שכרגע יש ל13 פרו מקס את הסוללה הכי חזקה הם כל פעם מורידים את איכות הסוללה ועושים את המצלמה "טובה יותר" זה לא כזה משנה לא שמים לב להבדלים ובאייפון 16 חוזרת הסוללה של ה13 פרו מקס אז אני קונה את ה16
באותו הנושא: