6 תשובות
אני הבנתי ש14 כבד נורא לי אישית זה לא נוח כבד..
חבל, סתם בזבוז ב14, אם ה11 עובד תשאירי איתו אם לא תעבירי ל13 פרו ולא יותר כי זה ממש יקר
לא
עשיתי טעות ענקית שקניתי היה לי 11 ואז 13 רגיל ואז החלפתי ל14 וזו ההחלטה הכי גרועה שעשיתי
שואל השאלה:
^אבל בטח יהיה יקר פיצוצים
אנונימית
ה11 ממש לא משהו, אם תעברי ל13 פרו או 14 פרו תרגישי הבדל גדול אם זה במהירות, בכמה שהכל חלק יותר, מצלמות הרבה יותר טובות, מסך יותר בהיר ואיכותי והכל