התחברות הרשמה

תיכוניסטים אחוקים יקרים האם לדעתכם נחזור ללימודים ביום ראשון?

6 בספטמבר 2024, 16:49
קורונהחופששגרהמתי    
4 תשובות
טאטע הלוואי שלא
ש
שוקולדתות;)
לא. ממליץ לעבור לתאילנד
ק
קָרְטוֹשְקֶעס
לא
בן
לא גם המורה שלי כתבה שלא
ד
דני המלכה
באותו הנושא:
מה דעתכם על זה שראש עיריית קריית גת רוצה להכשיר תיכוניסטים על נשק?
תיכוניסטים יקרים השאלה הזאת בשבילכם.
לדעתכם נחזור ללימודים עד החגים? (תיכוניסטים)
תיכוניסטים, תכתבו שעות סיום לימודים ובית אני רוצה לדעת אם אני הפראייר היחיד
יאו זה מאוד מאוד מעצבן (אם אתם רוצים לדעת כנסו אחוקים)
תיכוניסטים יקרים איזה מגמות אתם מרחיבים וכמה יחידות אתם באנגלית ומתמטיקה?
מה שלומכם אחוקים? איך אתם חוגגים את שבועות????
תיכוניסטים ומעלה, דעתכם על 5 מתמטיקה?
עוד חודש לדעתכם נחזור לבצפר?תיכוניסטים וזה
תיכוניסטים יקרים ואהובים שלי,מתי אתם הולכים לישון?ולמה?
איזה מזל אתם אחוקים בדם?