13 תשובות
כן
כן
ברור
לא להגזים
לא להגזים
כןן אם לא זה יהיה כבר מוגזם
אמן
אולי
הלוואי כמה שיותר מוקדם.
אני עדיין לא הספקתי לכבוש את ליבו של איתן מכיתה יב.
הזמן שלי הולך ואוזל
אני עדיין לא הספקתי לכבוש את ליבו של איתן מכיתה יב.
הזמן שלי הולך ואוזל
כן
אנונימית
^^^איזה מלכה
מקווה שכן
רק אומרת שהחגים השנה יחסית בשלב מאוחר של השנה (עוד חודש)
רק אומרת שהחגים השנה יחסית בשלב מאוחר של השנה (עוד חודש)
תגיד לי עם הפה המטונף הזה אתה מנשק את אימא שלך?
לא רק אחרי
באותו הנושא: