4 תשובות
הודיעו על משהו רישמי?
אני לא יודעת מה זה קבס"ית.. אבל יכול להיות שהם פשוט רוצים שתהיה נוכח ושתבוא בכל זאת לטובתך.. אני לא ככ יכולה לענות על השאלה ששאלת כרגע כי אני לא יודעת מה זה ולא באלי להגיד סתם דברים
שואל השאלה:
רגע אבל איך הם יכולים להעיר לי אם זה לא חובה?
אני שואל כי הרבה פעמים איימו עליי עם קבס"ית ודברים כאלה
אז אם לא אבוא לימים של הלמידה הבלתי פורמלית הם יכולים לאיים עליי בקבסית?
יכולים להעיר.
לא חייב להקשיב להם