10 תשובות
לא בסדר. יש תלמידים שקשה להם במצב הזה והם מוסיפים גם לימודים על הראש.
איכסוש הפגנה
סתם בכללי שונאת שרואים אותי דרך המסך והקול שלי דרך זה נשמע כמו ציפור דרוסה
סתם בכללי שונאת שרואים אותי דרך המסך והקול שלי דרך זה נשמע כמו ציפור דרוסה
כבר כתבתי את הדעה שלי בשאלה אחרת אז הנה היא-
הם פשוט מטןמטמים
אני באמת לא מבינה מה הם מצפים? שאשכרה נלמד? כי זה לא אפשרי ללמוד בזמן שהבית שלי רועד כל היום, יש בומים מטורפים כל שנייה ואזעקות ועזבו את זה המצב הנפשי של הרבה מאוד מהתלמידים ברצפה, אחנו חיים בפחד ולחץ שלא נפסק, אנחנו בפאקינג מלחמה שיתעוררו
כאילו רציני שהם בכלל חושבים שנתרכז ונלמד? חיים בסרט
וכמו שהיה בקורונה עם הזום, אף אחד לא באמת למד ואז כולם היו עם פערים כשחזרו לבית ספר, אז עכשיו במצב של מחלמה? אף אחד לא ילמד!! מישהו שם חייב להבין את זה, בעיקר שר החינוך האפס הזה שלא עוזר לנו בכלל
הם פשוט מטןמטמים
אני באמת לא מבינה מה הם מצפים? שאשכרה נלמד? כי זה לא אפשרי ללמוד בזמן שהבית שלי רועד כל היום, יש בומים מטורפים כל שנייה ואזעקות ועזבו את זה המצב הנפשי של הרבה מאוד מהתלמידים ברצפה, אחנו חיים בפחד ולחץ שלא נפסק, אנחנו בפאקינג מלחמה שיתעוררו
כאילו רציני שהם בכלל חושבים שנתרכז ונלמד? חיים בסרט
וכמו שהיה בקורונה עם הזום, אף אחד לא באמת למד ואז כולם היו עם פערים כשחזרו לבית ספר, אז עכשיו במצב של מחלמה? אף אחד לא ילמד!! מישהו שם חייב להבין את זה, בעיקר שר החינוך האפס הזה שלא עוזר לנו בכלל
^^מחזקת
שואל השאלה:
אני כועס על זה שהיה למידה מרחוק לא למדתי כלום וגם אנו חושב שזה רק יעמיס וצריך לבטל
אני כועס על זה שהיה למידה מרחוק לא למדתי כלום וגם אנו חושב שזה רק יעמיס וצריך לבטל
אנונימי
מסכים ומחזק^
אני חושבת שצריך לתת עוד כמה ימי חופש
לא כי אני עצלנית או משהו ולא רוצה ללמוד
אלא כי באמת אני לא מסוגלת ללמוד!!
ראינו את זה בקורונה איך זה עבד שמלא נכשלו/לא נכנסו לשיעורים/נכנסו ולא התרכזו ואני ביניהם!!
אז עכשיו בנוסף לקורונה יש מלחמה והמצב הנפשי על הפנים
אני לא חושבת שמישהו יצליח ללמוד ככה בטח ובטח אם הוא לא הצליח בקורונה
אבל הם מה אכפת להם
העיקר שנמשיך ללמוד ושיכניסו לנו חומר שאף אחד לא יבין בסופו של דבר
לא כי אני עצלנית או משהו ולא רוצה ללמוד
אלא כי באמת אני לא מסוגלת ללמוד!!
ראינו את זה בקורונה איך זה עבד שמלא נכשלו/לא נכנסו לשיעורים/נכנסו ולא התרכזו ואני ביניהם!!
אז עכשיו בנוסף לקורונה יש מלחמה והמצב הנפשי על הפנים
אני לא חושבת שמישהו יצליח ללמוד ככה בטח ובטח אם הוא לא הצליח בקורונה
אבל הם מה אכפת להם
העיקר שנמשיך ללמוד ושיכניסו לנו חומר שאף אחד לא יבין בסופו של דבר
ואי איזה סיוט זה למידה מרחוק עושה לי רע לחשוב על זה שמחר הסיוט הזה מתחיל לי מקווה שזה יגמר מהר
לנו לא אמרו מה קורה
רק אמרו שהיום ומחר לא לומדים בכלל פשוט צריך למלא איזה טופס
רק אמרו שהיום ומחר לא לומדים בכלל פשוט צריך למלא איזה טופס
חייב לחזור ללימודים בסופו של דבר לא?
באותו הנושא: