10 תשובות
גם אני כמוך, זה ממש מתסכל
זה בעייתי אחותי. את צריכה לדעת ללמוד להסתדר גם בלי מסגרת. אני מבין את הקושי והכאב אחותי אבל את תתחזקי ומאחל לך רק טוב
הגיוני
תנסי לדבר עם חברותייך
תנסי לדבר עם חברותייך
כן.. למרות שאני יודעת שבשניה שאדרוך בכותלי בית ספר אני אתחרט
תבני לעצמך מסגרת
בשעה 10:00 את קמה
בשעה 11:00 את יוצאת להליכה
בשעה 12:00, את מכינה צהריים
דברים כאלה
זה יבנה לך את השגרה שאת מחפשת
בשעה 10:00 את קמה
בשעה 11:00 את יוצאת להליכה
בשעה 12:00, את מכינה צהריים
דברים כאלה
זה יבנה לך את השגרה שאת מחפשת
קורה להרבה
אני ככה שניפ
אנונימית
ורוצים עוד להאריך את זה עוד חודש או חודשיים ואני בטח אמות עד אז
תמציאי לעצמך שגרה
כאילו מצב אחד ממש בא לי לחזור כבר לחברים וזה ונמאס לי להיות בבית מצד שניחופש חחח
באותו הנושא: