15 תשובות
כנס לsms ואמרה להיות לך שם הודעה ישנה מתי שהמורה נהיגה שייך אותך אליו (אותו שולח של הטסטים) אתה שם באתר תז וטלפון וזה שם
שואל השאלה:
עשיתי בדיוק מה שכתבת וזה הפנה אותי לאיזור אישי ממשלתי וביקש ממני להכנס ולהזדהות..
מוזר... בטוח שנכשלת?
שואל השאלה:
לצערי כן, קיבלתי את ההודעה שנכשלתי אבל אני לא מצליחה להכנס לבדוק על מה..
מוזר תנסי מהמחשב או משהו
שואל השאלה:
הצלחתי בסוף תודה
על מה הכשילו?
שואל השאלה:
הצמדות לימין:(
שואל השאלה:
וגם כי הולך רגל התפרץ לכביש אז הוא בלם אותי לפני שהספקתי אוף
נגע בהגה בהצמדות לימין?
שואל השאלה:
כן
וואלה אני בראשון נכשלתי על ההערה של הבוחן על זה שנצמדתי לימין , הסתכלתי בהקלטה ולא היה ולא נברא עירערתי ואני מקווה לטוב
שואל השאלה:
לא נראה לי שיקבלו את הערעור אבל מקווה בשבילך
שואל השאלה:
הוא העיר לך על זה גם בטסט עצמו או שהוא רק רשם את זה בתוצאות מבחן?
גם בטסט עצמו, לפי ההקלטה אני הצודק אבל כן נקווה לטוב