15 תשובות
כנס לsms ואמרה להיות לך שם הודעה ישנה מתי שהמורה נהיגה שייך אותך אליו (אותו שולח של הטסטים) אתה שם באתר תז וטלפון וזה שם
שואל השאלה:
עשיתי בדיוק מה שכתבת וזה הפנה אותי לאיזור אישי ממשלתי וביקש ממני להכנס ולהזדהות..
עשיתי בדיוק מה שכתבת וזה הפנה אותי לאיזור אישי ממשלתי וביקש ממני להכנס ולהזדהות..
מוזר... בטוח שנכשלת?
שואל השאלה:
לצערי כן, קיבלתי את ההודעה שנכשלתי אבל אני לא מצליחה להכנס לבדוק על מה..
לצערי כן, קיבלתי את ההודעה שנכשלתי אבל אני לא מצליחה להכנס לבדוק על מה..
מוזר תנסי מהמחשב או משהו
שואל השאלה:
הצלחתי בסוף תודה
הצלחתי בסוף תודה
על מה הכשילו?
שואל השאלה:
הצמדות לימין:(
הצמדות לימין:(
שואל השאלה:
וגם כי הולך רגל התפרץ לכביש אז הוא בלם אותי לפני שהספקתי אוף
וגם כי הולך רגל התפרץ לכביש אז הוא בלם אותי לפני שהספקתי אוף
נגע בהגה בהצמדות לימין?
שואל השאלה:
כן
כן
וואלה אני בראשון נכשלתי על ההערה של הבוחן על זה שנצמדתי לימין , הסתכלתי בהקלטה ולא היה ולא נברא עירערתי ואני מקווה לטוב
שואל השאלה:
לא נראה לי שיקבלו את הערעור אבל מקווה בשבילך
לא נראה לי שיקבלו את הערעור אבל מקווה בשבילך
שואל השאלה:
הוא העיר לך על זה גם בטסט עצמו או שהוא רק רשם את זה בתוצאות מבחן?
הוא העיר לך על זה גם בטסט עצמו או שהוא רק רשם את זה בתוצאות מבחן?
גם בטסט עצמו, לפי ההקלטה אני הצודק אבל כן נקווה לטוב
באותו הנושא: