4 תשובות
לא
רק טסט חיצוני ולשלם שוב אגרה וכו
לא
רק לעשות שיעורים ולשלם שוב אגרה אחרי שתרגישי שאת מוכנה לגשת שוב לטסט
אין לאן למהר עם זה
בהצלחה
לא