4 תשובות
לא
רק טסט חיצוני ולשלם שוב אגרה וכו
רק טסט חיצוני ולשלם שוב אגרה וכו
לא
רק לעשות שיעורים ולשלם שוב אגרה אחרי שתרגישי שאת מוכנה לגשת שוב לטסט
אין לאן למהר עם זה
בהצלחה
רק לעשות שיעורים ולשלם שוב אגרה אחרי שתרגישי שאת מוכנה לגשת שוב לטסט
אין לאן למהר עם זה
בהצלחה
לא
באותו הנושא: