7 תשובות
לא
כנראה אולי אופי
או שלא הגיע לבנות הנכונות
או שהוא לא הטעם שלהן
כנראה אולי אופי
או שלא הגיע לבנות הנכונות
או שהוא לא הטעם שלהן
אולי משהו באישיות שלו מרחיק אותן
יופי זה בהחלט לא הכל ואין למה להקשיר את זה למזל.
בנוסף, יכול להיות שהוא פשוט לא הכיר את הבנות הנכונות יש כל כך הרבה בנות וכשהאחת תגיע היא תגיע.
יופי זה בהחלט לא הכל ואין למה להקשיר את זה למזל.
בנוסף, יכול להיות שהוא פשוט לא הכיר את הבנות הנכונות יש כל כך הרבה בנות וכשהאחת תגיע היא תגיע.
זה כנראה שהוא לא יודע לשמור על קשר או להתנהג, או שלפעמים הבחורות אשמות.
אם קורה מצב שממש כולן מתרחקות - הוא צריך לעשות בדק בית מה הוא עושה שגורם להן להתרחק.
אם קורה מצב שממש כולן מתרחקות - הוא צריך לעשות בדק בית מה הוא עושה שגורם להן להתרחק.
לא יודעת אם זה בעיה של אופי או יופי אבל בוודאות בעיה של חוסר מודעות עצמית
שואל השאלה:
למה מודעות עצמית?
למה מודעות עצמית?
אנונימי
באותו הנושא: