4 תשובות
כן חד משמעית.
אני לא יודעת איזה סיבות היו לו ומה הסיפור אבל בתור חברה שלו שהוא לא תקשר איתך על מה שהוא מרגיש מבינה לגמרי את הפגיעה..
אני חושבת שאם הוא שיתף אותך עצם זה שהוא שיתף אותך זה טוב אולי זה סתם תחושה פנימית אצלו נגד החבורה תהיי שם לצידו אני ממש בטוחה שהוא מעריך את זה:)
אבל כן זה חד משמעית לגיטימי שנפגעת
בטח הגיוני שנפגעת זה פוגע.
אבל אפשר להבין אותו יש מצב קשה לו לדבר על זה או בכללי לדבר על רגשות וכאלה..
תנסי לדבר איתו שיחה רצינית לשאול מה קורה/מה הוא מרגיש
שואל השאלה:
עזבי בת זוג
הייתי גם החברה הכי טובה שלו+ אני חלק מאותה קבוצה חברים שלפי מה שהוא מרגיש מתרחקת ממנו
היו לי כלכך הרבה כובעים לחבוש איתו (בת זוג, חברה הכי טובה, חלק מאותה קבוצת חברים) ועם כל כובע הייתה לו הזדמנות לבוא ולשתף אותי
והוא לא עשה את זה