8 תשובות
אני כבר שומרת ברוך השם
הלוואי שיכולתי כפול❤
הלוואי שיכולתי כפול❤
אני שומר תמיד אבל יכוון בלי נדר שיהיה לזכותם
אני מעדיפה לשרת בצבא
^בהצלחה! אולי זה יפתח אותך שכלית
אנונימית
תודה! אני בטוחה
גם אני שומרת
הצלחת עם ישראל והחזרת החטופים הביתה לשלום והחיילים הצדיקים שלנו שיחזרו לשלום בריאים בנפשם ובגופם ושנהיה עם מאוחד אמןן
הצלחת עם ישראל והחזרת החטופים הביתה לשלום והחיילים הצדיקים שלנו שיחזרו לשלום בריאים בנפשם ובגופם ושנהיה עם מאוחד אמןן
אמןן
אנסה לשמור טוב יותר יש יותר מדי הלכות
באותו הנושא: