6 תשובות
ההפגנות של קפלן התחילו כנגד ההפיכה המשפטית, כרגע , יותר כנגד ההתנהלות הכוללת של הממשלה. הן לא דבר רע, הן דבר דמוקרטי מאוד
הפגנות נגד הממשלה
מי שאמר שהן רעות כנראה מתכוון לכך שהוא לא אוהב אותן במיוחד
כמה סיבות אפשריות:
התחב"צ נתקע מזה, דופק רצח.
לא מסכימים מבחינה פוליטית עם המפגינים.
נמאס לאנשים מהבתבטאויות השנאה שיש שם.
מי שאמר שהן רעות כנראה מתכוון לכך שהוא לא אוהב אותן במיוחד
כמה סיבות אפשריות:
התחב"צ נתקע מזה, דופק רצח.
לא מסכימים מבחינה פוליטית עם המפגינים.
נמאס לאנשים מהבתבטאויות השנאה שיש שם.
קרגע הם יותר מתמקדות בזה שרוצים שיהיה עסקה להחזרת השבויים שלנו
נגד הממשלה הפשיסטית
הן לא דבר רע
הם שביב התקווה למדינה הזאת
הן לא דבר רע
הם שביב התקווה למדינה הזאת
הפגנות נגד הממשלה ובעד עסקת חטופים
לדעתי עסקת חטופים היא לא הדבר הנכון לעשות כי ההשלכות של העסקה יהיו נוראיות וזה יגרום לנזק יותר ממה שזה יועיל, בנוגע לממשלה אני אישית לא חושב שהם מנהלים נכון את המלחמה אבל זה לא שיש באופוזיציה אלטרנטיבה יותר טובה לכן מבחינתי ההפגנות מיותרות
לדעתי עסקת חטופים היא לא הדבר הנכון לעשות כי ההשלכות של העסקה יהיו נוראיות וזה יגרום לנזק יותר ממה שזה יועיל, בנוגע לממשלה אני אישית לא חושב שהם מנהלים נכון את המלחמה אבל זה לא שיש באופוזיציה אלטרנטיבה יותר טובה לכן מבחינתי ההפגנות מיותרות
נגד ביבי
באותו הנושא: