6 תשובות
אמרתי
לא לשחורים בפנים אבל אמרתי את זה ללבנים
כן אבל בצחוק כזה לא בקטע לרדת על שחורים או משהו גם לא לידי שחורים
לא זוכרת שאמרתי את זה
את המילה בעברית כן אמרתי ליטרלי מישהי קראה לי ככה גם
כן
אני תמיד אומרת כשאני שרה שירים בלי לשים לב
אנונימית