5 תשובות
כן הם יכולים להיות אלימים לגבי זה אפילו
שואל השאלה:
אבל נגיד בחול אני באמת מבינה את הסיבה שלהם אבל פה בישראל הלבנים לא באמת "לבנים" כמו באמריקה כי באמריקה אתה מקבל את התואר לבנות לפי העבר שלך אבל פה בישראל אני באמת לא מבינה למה
אבל נגיד בחול אני באמת מבינה את הסיבה שלהם אבל פה בישראל הלבנים לא באמת "לבנים" כמו באמריקה כי באמריקה אתה מקבל את התואר לבנות לפי העבר שלך אבל פה בישראל אני באמת לא מבינה למה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה גזענות
אני לא חושבת שזה גזענות
אנונימית
שואל השאלה:
ואני חושבת שדווקא במציאות היום זה שאנשים כך מפחדים להיות גזענים שכל דבר זה גזענוצ
ואני חושבת שדווקא במציאות היום זה שאנשים כך מפחדים להיות גזענים שכל דבר זה גזענוצ
אנונימית
לא ניגה
באותו הנושא: