7 תשובות
לא
לא.
והסיטואציה עצובה ממש!
אבל אסור לתת לרגש להשתלט, וחשוב לזכור שאישור עסקה זה לתת לצד השני את כל מה שהוא צריך בשביל לקיים את ה-7.10 הבא.
והסיטואציה עצובה ממש!
אבל אסור לתת לרגש להשתלט, וחשוב לזכור שאישור עסקה זה לתת לצד השני את כל מה שהוא צריך בשביל לקיים את ה-7.10 הבא.
לא
אם כל מחבל שנשחרר תמורה לחטוף יעשה פיגוע נוסף ויקח איתו עוד 2
כל העסקה הזו תעלה לנו רק ביותר חיי אדם
אם כל מחבל שנשחרר תמורה לחטוף יעשה פיגוע נוסף ויקח איתו עוד 2
כל העסקה הזו תעלה לנו רק ביותר חיי אדם
לא.
לא אחרת אנחנו נהיה בלופ שכל שנה יחטפו אנשים
לא אוהב תאמירה הזאת
כי מה זה כל מחיר?
מה שמדברים עליו עכשיו שהוא סיום הלחימה נסיגה ושחרור של איקס אסירים, האם זה מחיר שאפשר לשלם תורמת כל החטופים, כן.
גם ככה סיום הלחימה יקרה, ונסיגה תקרה, אלא אם רוצים שלטון צבאי בעזה דבר אשר יעלה עשרות מליארדי שקלים(מעל 5 אחוז מתקציב המדינה) ואין סוף משפטים בבתי הדין בינלאומים, ואני לא חושב שמישהו רוצה את זה.
ובקשר לאסירים תמיד ניתן להגלות אותם לעזה, ומדינת ישראל יודעת להיות יצרתית והיא יכולה לבוא איתם חשבון גם אם משחררים אותם חזרה לעזה או לכל מקום אחר, פשוט צריך לשמור על דיסקרטיות.
והאם אנחנו ניפול בגלל שחרור של 3 אלף מחבלים? חמאס גייס כבר אלפי פעילים חדשים מאז ה7.10, איראן מעבירה לו מיליונים לזה, הארגון הזה מנוהל על ידי אנשים בחול, הבעיה האחרונה שלו זה גיוס פעילים בשטח..
כי מה זה כל מחיר?
מה שמדברים עליו עכשיו שהוא סיום הלחימה נסיגה ושחרור של איקס אסירים, האם זה מחיר שאפשר לשלם תורמת כל החטופים, כן.
גם ככה סיום הלחימה יקרה, ונסיגה תקרה, אלא אם רוצים שלטון צבאי בעזה דבר אשר יעלה עשרות מליארדי שקלים(מעל 5 אחוז מתקציב המדינה) ואין סוף משפטים בבתי הדין בינלאומים, ואני לא חושב שמישהו רוצה את זה.
ובקשר לאסירים תמיד ניתן להגלות אותם לעזה, ומדינת ישראל יודעת להיות יצרתית והיא יכולה לבוא איתם חשבון גם אם משחררים אותם חזרה לעזה או לכל מקום אחר, פשוט צריך לשמור על דיסקרטיות.
והאם אנחנו ניפול בגלל שחרור של 3 אלף מחבלים? חמאס גייס כבר אלפי פעילים חדשים מאז ה7.10, איראן מעבירה לו מיליונים לזה, הארגון הזה מנוהל על ידי אנשים בחול, הבעיה האחרונה שלו זה גיוס פעילים בשטח..
באותו הנושא: