2 תשובות
כל מה ש2 כדאי מאוד לערער אבל אם יש משהו ספציפי שחשוב לך ב3 אז גם לערער
שואל השאלה:
ראיתי שכל התפקידים מבקשים 3 ומעלה מקסימום ויש איזה 2 תפקידים שצריך הדרכה 4, אבל אני לא יודעת אם אני אצליח לקבל הדרכה 4, אז יש למה לערער על אחד מהציונים שב3?
ואיזה מסמכים כדאי לשלוח לערעור על טיפול באדם