2 תשובות
כל מה ש2 כדאי מאוד לערער אבל אם יש משהו ספציפי שחשוב לך ב3 אז גם לערער
שואל השאלה:
ראיתי שכל התפקידים מבקשים 3 ומעלה מקסימום ויש איזה 2 תפקידים שצריך הדרכה 4, אבל אני לא יודעת אם אני אצליח לקבל הדרכה 4, אז יש למה לערער על אחד מהציונים שב3?
ואיזה מסמכים כדאי לשלוח לערעור על טיפול באדם
ראיתי שכל התפקידים מבקשים 3 ומעלה מקסימום ויש איזה 2 תפקידים שצריך הדרכה 4, אבל אני לא יודעת אם אני אצליח לקבל הדרכה 4, אז יש למה לערער על אחד מהציונים שב3?
ואיזה מסמכים כדאי לשלוח לערעור על טיפול באדם
באותו הנושא: