3 תשובות
שואל השאלה:
קודם כל תודה לכם!
^^אני רוצה לערער על הציון הדרכה, קיבלתי 3 ואני ממש מעוניינת בתפקיד הדרכתי. וגם הרגשתי שהלך לי ממשש טוב בהדרכה ואני האמת הופתעתי מהציון ציפיתי ל4
קודם כל תודה לכם!
^^אני רוצה לערער על הציון הדרכה, קיבלתי 3 ואני ממש מעוניינת בתפקיד הדרכתי. וגם הרגשתי שהלך לי ממשש טוב בהדרכה ואני האמת הופתעתי מהציון ציפיתי ל4
יש פרטים על זה באינטרנט
קישורים מצורפים:
ממלאים טופס שיש באתר על ערעור ציוני יום המאה ושולחים למייל של מיטב. על מה את רוצה לערער? את מוזמנת להתייעץ כי לא על כל דבר מאשרים :)
באותו הנושא: