3 תשובות
שואל השאלה:
קודם כל תודה לכם!
^^אני רוצה לערער על הציון הדרכה, קיבלתי 3 ואני ממש מעוניינת בתפקיד הדרכתי. וגם הרגשתי שהלך לי ממשש טוב בהדרכה ואני האמת הופתעתי מהציון ציפיתי ל4
יש פרטים על זה באינטרנט
ממלאים טופס שיש באתר על ערעור ציוני יום המאה ושולחים למייל של מיטב. על מה את רוצה לערער? את מוזמנת להתייעץ כי לא על כל דבר מאשרים :)