7 תשובות
אתה מתלונן שישלך לטאה בחדר אני מתלוננת שהזיקית שלי הלכה לאיבוד.
הייתי בורחת מהחדר ומחכה עד שמישהו יבוא ויוציא אותה (:
שואל השאלה:
אני לא ארצה להרוג אותה או משהו.. והיא מטרידה.
אני לא ארצה להרוג אותה או משהו.. והיא מטרידה.
אנונימי
חחח תיקח נייר ותנסה להוציא אותה החוצה, אם היא על התקרה תוריד אותה בעדינות עם מטאטא, אבל לטאות מביאות מזל;)
שואל השאלה:
איך אני יציא אותה.. היא חייה
איך אני יציא אותה.. היא חייה
אנונימי
תאכלי אותה
היא לא עושה כלום. אל תגעי בה
באותו הנושא: