7 תשובות
אתה מתלונן שישלך לטאה בחדר אני מתלוננת שהזיקית שלי הלכה לאיבוד.
הייתי בורחת מהחדר ומחכה עד שמישהו יבוא ויוציא אותה (:
שואל השאלה:
אני לא ארצה להרוג אותה או משהו.. והיא מטרידה.
אנונימי
חחח תיקח נייר ותנסה להוציא אותה החוצה, אם היא על התקרה תוריד אותה בעדינות עם מטאטא, אבל לטאות מביאות מזל;)
שואל השאלה:
איך אני יציא אותה.. היא חייה
אנונימי
תאכלי אותה
היא לא עושה כלום. אל תגעי בה