3 תשובות
כנראה תשתי ותאכלי משהו שלא תתייבשי זה לא כיף
אם את ממש מרגישה שאת עומדת להתעלף לכי לבית חולים
התסמינים שאת אומרת זה בדרך כלל התייבשות תשתי מים בהדרגה ודחוף ותקחי גם סוכר ואם את לא מרגישה טוב מיד מיד מיד תלכי לבית חולים