8 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בעיה להשמין
אנונימית
לא את תשמיני בטירוף. חבל
לא זה סבבה
זה אפילו מצוין
זה אחלה
את תעלי 80 קילו על זה
שואל השאלה:
תמשיכי להסתלבט זה לא מפריע לי חח
אנונימית
אני פשוט מנסה להבין אם את באמת חושבת שזה הרבה. ובאיזה מטרה את חושבת שזה הרבה. במה זה יכול להזיק לדעתך?