8 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בעיה להשמין
אין לי בעיה להשמין
אנונימית
לא את תשמיני בטירוף. חבל
לא זה סבבה
זה אפילו מצוין
זה אחלה
את תעלי 80 קילו על זה
שואל השאלה:
תמשיכי להסתלבט זה לא מפריע לי חח
תמשיכי להסתלבט זה לא מפריע לי חח
אנונימית
אני פשוט מנסה להבין אם את באמת חושבת שזה הרבה. ובאיזה מטרה את חושבת שזה הרבה. במה זה יכול להזיק לדעתך?
באותו הנושא: