19 תשובות
מעצבן
כאילו מה נסגר איתה
למה בנות זה עם מסובך
כאילו מה נסגר איתה
למה בנות זה עם מסובך
זה מגעיל אותם נראה לי
כזה :"הנה ההזדמנות שלי"
כלום
זה עושה לי....זה עושה לי פסטרמה
את האמת כשהיא אומרת את זה הרבה זה די מתיש כאילו כי באמת לא מבין למה שתגיד את זה
"למה בנות זה עם מסובך" סליחה באמת שיש לנו רגשות! אמאלה איזה מביך אחי אתה לא איזה וואו וואו עכשיו. אתה סתם בן בסיסי מתנשא
באסה של מפגש עם עוד תסביך בחיים, עוד מפגש עם הגלות שכל העולם נמצא בה שהטוב מסתתר...
מצד שני עוד בירור בחיים היא בטח תצא מזה גדולה ותעוף על עצמה בסוף
מצד שני עוד בירור בחיים היא בטח תצא מזה גדולה ותעוף על עצמה בסוף
lenlen מה לקחת?
lenlen
אחי רצינית
אחי רצינית
אני דווקא אוהב את זה, זה מעיד על זה שאין ביטחון עצמי מופרז חח
לכל אלה שלא חושבים כמוני, כולנו מרגישים לפעמים חוסר ביטחון!!! ואם אתם לא יכולים להתמודד עם חוסר בטחון של אנשים אחרים אל תכנסו למערכת יחסים, כזה פשוט
תאמת זה מבאס כי אני יודע שהיא יפיפיה אבל החוסר ביטחון שיש לה זה כזה גדול שהיא חושבת שהיא מכוערת
אני לא בן אבל אם הייתי הייתי עצוב כי כל בחורה יפה בדרך שלה...
(אל תשאלו איך קיבלתי 109 פלוסים)
(אל תשאלו איך קיבלתי 109 פלוסים)
למה אתם מתעצבנים על זה אבל? זה די נפוץ שבנות לא מרגישות בנוח עם עצמן
לא הבנתי
ושזה רע מאוד
לכל בן אדם מגיע לאהוב את עצמו כמו שהוא
אבל אני אישית לא נמשך לאנשים כאלה שמורידים מעצמם
ושזה רע מאוד
לכל בן אדם מגיע לאהוב את עצמו כמו שהוא
אבל אני אישית לא נמשך לאנשים כאלה שמורידים מעצמם
אבל תחשוב שמישהי יכולה להיות ממש יפה ועדיין לא להרגיש בנוח עם עצמה בגלל סתם הערות שהיא קיבלה לא תמיד אנחנו רואות את עצמינו כמו שאחרים רואים
מבולבל, וקצת עושה לי חשק להעלות לה את הבטחון אבל אני לא אגיד לכל אחת "שומעת את יפה רצח מה יש לך" רק ידידות קרובות ובת זוג אם יש, סתם מישהי, זה מוזר
אנונימי
בדרך כלל יתעצבנו
יש כאלה שיחשבו זה צומי.
אבל אנשים צריכים להבין שגם אם זאת תהיה הבחורה הכי יפה בעולם, אם היא תרגיש חרא עם עצמה או בחוסר בטחון- אז היא לא תרגיש יפה ולא תראה את זה.
זאת בעיה שיש לה עם עצמה.. גם לא בהכרח שזה קשור לחיצוניות בכלל.
יש כאלה שיחשבו זה צומי.
אבל אנשים צריכים להבין שגם אם זאת תהיה הבחורה הכי יפה בעולם, אם היא תרגיש חרא עם עצמה או בחוסר בטחון- אז היא לא תרגיש יפה ולא תראה את זה.
זאת בעיה שיש לה עם עצמה.. גם לא בהכרח שזה קשור לחיצוניות בכלל.
באותו הנושא: