5 תשובות
אף אחד לא אמר שזה בסדר או לא בסדר. זה תלוי בזוג
כמו שאמרה זה תלוי בזוג ועד כמה הנאמנות היא חזקה וכמה יש קנאה
שואל השאלה:
דיברתי עם חברה של חבר שלי על זה והיא אומרת שעם הבחורה עושה את זה אז זה בסדר אני פחות מסכים עם זה
דיברתי עם חברה של חבר שלי על זה והיא אומרת שעם הבחורה עושה את זה אז זה בסדר אני פחות מסכים עם זה
אנונימי
בבקטע שלך ושל חברה שלך היא לא צודקת פשוט תגיד לה את דעתך..
אני אישית חושבת שזה לא בסדר גם שבחורה עושה את זה וגם שגבר עושה את זה
באותו הנושא: