6 תשובות
כן בגלל שאם המורה שלך שובתת היא דופקת אותך אז את לא חייבת יותר מידיי כבוד לשעות שלה
לא.
בתור אחת שאמא שלה מורה זה כבר מעבר לשעות. זו חוצפה..
כן לגיטימי
לדעתי זה לגיטימי אבל לרוב מורות לא אוהבות ששולחים להם הודעות כזה מאוחר אבל זה נושא חשוב אז לכי על זה
שואל השאלה:
^^^בסדר חיים שלי גם אמא שלי מורה ואני מבינה את זה שהן כל היום סביב העבודה אבל מה לעשות שאני צריכה לדעת אם לקום מחר או לא והם עוד לא הודיעו לנו אם החריגו את הבית ספר שלנו משביתה או לא
אנונימית
אמא שלי גם אבל מה לעשות שברגע שאין כבוד מהצד השני לא צריך כבר לכבד באותה מידה חוץ מזה לשאול משהו כזה זה סבבה לגמרי