9 תשובות
כן, אם היא תרצה לענות היא תענה אם לא היא תענה כשהיא תוכל, הודעה זה בסדר טלפון פחות
לא
אם זה לשדר לה על מצוקה אז כן
לא
אם היא בדר"כ זמינה בשעות מאוחרות אז לכי על זה
כן תשלחי לה: ערה?
וואלה תלוי עד כמה דחוף מה שאת צריכה לשלוח
אנונימי
לא. אבל אם צריך ואת מרגישה שזה דחוף תשלחי
לא חושב שהיא ערה
באותו הנושא: