9 תשובות
כן, אם היא תרצה לענות היא תענה אם לא היא תענה כשהיא תוכל, הודעה זה בסדר טלפון פחות
לא
. .
אם זה לשדר לה על מצוקה אז כן
אם היא בדר"כ זמינה בשעות מאוחרות אז לכי על זה
כן תשלחי לה: ערה?
וואלה תלוי עד כמה דחוף מה שאת צריכה לשלוח
אנונימי
לא. אבל אם צריך ואת מרגישה שזה דחוף תשלחי
לא חושב שהיא ערה