8 תשובות
מלא מים ונראלי שאורז זה טוב
וירקות
לשתות תה חם
מלא מיים כי הגוף מתייבש בשלשולים, בננות אבל לא הרבה גג 2/3
אורז מבושל בלי תבלינים
תרגישי טוב❤
אורז מבושל בלי תבלינים
תרגישי טוב❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤❤❤
תודה רבה לכולם❤❤❤
אנונימית
לשתות מלא מים כי את מוציאה מלא נוזלים ולא הייתי אוכל דברים חלביים או בצק
אנונימי
שמעתי שאורז זה טוב
אורז, תפוחי אדמה, קרקרים, ומלא מלא מים
באותו הנושא: