52 תשובות
לא
לא
מניסיון הן מעדיפות את זה ככה
אנונימי
לא, כי זאת לא הייתה מרגישה לי כמו זוגיות, אדם בדרך כלל צריך חום וחיבה כדי להרגיש נאהב - וזוגיות מתבססת כולה על אהבה
איכס לא
אנונימי
איזה ניסיון?זה שיצאת עם מסכנות כי אתה לא בנוי ליותר טוב לא אומר שאנחנו מעדיפות כאה
איזה ניסיון?זה שיצאת עם מסכנות כי אתה לא בנוי ליותר טוב לא אומר שאנחנו מעדיפות כאה
כן
לא
לא. אם אני הולך לראות לו אהבה פיזית אני מצפה שהוא יחזיר לי בחזרה, גם אם לא באותה מידה שיביא משהו.
שואל השאלה:
לא שאין חום
כן שוכבים והכל ומתחבקים מדי פעם, אבל בלי עכשיו שהיא תשים את הראש עלייך ותלטף אותה ודברים בסגנון
ואתם כן שותפים לחיים ויש כבוד בינכם
לא שאין חום
כן שוכבים והכל ומתחבקים מדי פעם, אבל בלי עכשיו שהיא תשים את הראש עלייך ותלטף אותה ודברים בסגנון
ואתם כן שותפים לחיים ויש כבוד בינכם
אנונימי
מה אכפת לי כל עוד יש חיבור אחד בין השני
לא קשור למסכנות בכלל, הרבה בחורות אוהבות שהגבר לא קיטשי וזה דווקא מאתגר אותן יותר שהוא לא מראה אהבה כל רגע
אנונימי
שואל השאלה:
כן בול
יש אחלה חיבור וזה מה שמחזיק
כן בול
יש אחלה חיבור וזה מה שמחזיק
אנונימי
זה נשמע יותר כמו סטוץ
לי אישית זה כן יחסר החום הזה
יש הבדל בין קיטשי לקר
שואל השאלה:
לא זה לא סטוץ בכלל
אתם מחוייבים אחד לשניה ואתם זוג לכל דבר ושוכבים ומדברים על הכל, רק שלא מראים אהבה בכמויות. יותר שיש עקיצות אפילו והומור
לא זה לא סטוץ בכלל
אתם מחוייבים אחד לשניה ואתם זוג לכל דבר ושוכבים ומדברים על הכל, רק שלא מראים אהבה בכמויות. יותר שיש עקיצות אפילו והומור
אנונימי
שואל השאלה:
לא התכוונתי לקר בכלל לא
לא התכוונתי לקר בכלל לא
אנונימי
וואי מה יש לאנשים פה כל עוד יש חיבור צחוקים ואוהבים אחד את השני מה הבעיה למה צריך כל הזמן דביקי וכזה ברור שמיידי פעם צריך קצת חום ואהבה אבל בכללי לא תמיד חייבים להיות דביקים
לא צריך תמיד דביקי, היא מתראת אפס דביקי. צריך קצת דביקי.
לא מחייב להיות קר, אפשרי להיות חם ומעניין גם בלי לשלוח לה פרחים ולכתוב לה שהיא אהבת חייך כל יומיים
אנונימי
אנונימית אני מסכימה איתך
אנונימית
שואל השאלה:
אני אתן סיטואציה
אתם מדברים עכשיו בטלפון איזה שעה ובסוף בלילה לא כותבים "לילה טוב חיים שלי", אלא פשוט לילה טוב רגיל אולי עם אימוג'י של של לב. ונגיד אתה לא בא ומחבק אותה משום מקום ומנשק אותה מאחורה ודברים בסגנון
אני אתן סיטואציה
אתם מדברים עכשיו בטלפון איזה שעה ובסוף בלילה לא כותבים "לילה טוב חיים שלי", אלא פשוט לילה טוב רגיל אולי עם אימוג'י של של לב. ונגיד אתה לא בא ומחבק אותה משום מקום ומנשק אותה מאחורה ודברים בסגנון
אנונימי
אתה מדבר על עצמך שאתה
בקטע עם מישהי ואתה לא כל כך רומנטי בקשר?
בקטע עם מישהי ואתה לא כל כך רומנטי בקשר?
אנונימית
שואל השאלה:
כן בדיוק
אני לא בקטע עכשיו, מדבר בכלליות
כן בדיוק
אני לא בקטע עכשיו, מדבר בכלליות
אנונימי
תעשה מה שטוב לך תעזוב אותם הם לא מבינים כלום מהחיים שלהם
לא
אנונימית
תיארת פה חלום של כל גבר אחי... הבעיה שאין כמעט כאלה שבקטע כמו שאתה רואה
אבל יש בנות שלא אכפת להן מהדברים האלה
אבל יש בנות שלא אכפת להן מהדברים האלה
אנונימי
בתור אחת שגם חסרת רומנטיקה וקיטשיות קצת דוחה אותי, עדיין לא הייתי רוצה מישהו חסר רומנטיקה בכלל.
צריך להיות במידה.
צריך להיות במידה.
שואל השאלה:
מה שכן אני מאוד מיני ומאמין שזה יכול לפצות בחום ותחושה של קרבה ואינטימיות
כן צריך פשוט למצוא מישהי בראש הזה
מה שכן אני מאוד מיני ומאמין שזה יכול לפצות בחום ותחושה של קרבה ואינטימיות
כן צריך פשוט למצוא מישהי בראש הזה
אנונימי
וואלה לא
אחשילי זה אופי גברי מאוד מה שאתה מתאר אתה תמצא מישהי בקלות אם באמת תרצה זוגיות
אנונימי
^או מישה*ו*
סתם תשמע שואל אלא אם כן אני ממש מאוהב בבחורה, אז אני לא יכול לעשות את כל הרומנטיקה הזאת.
אני חושב שגם אני השתניתי עם השנים, כאילו תמיד רציתי להיות כזה, אבל זה כאילו אני לא יכול כזה.
סתם תשמע שואל אלא אם כן אני ממש מאוהב בבחורה, אז אני לא יכול לעשות את כל הרומנטיקה הזאת.
אני חושב שגם אני השתניתי עם השנים, כאילו תמיד רציתי להיות כזה, אבל זה כאילו אני לא יכול כזה.
לא
שואל השאלה:
כן אפשר להגיד
אבל לא חוסר אהבה רק חוסר בהבעת אהבה
כן אפשר להגיד
אבל לא חוסר אהבה רק חוסר בהבעת אהבה
אנונימי
כן ואפילו הייתי מעדיפה את זה
תהיה עצמך, יש הרבה דרכים להראות אהבה.
בזוגיות לומדים גם לרצות לפעמים, אתה תצא מגדר הנוחות שלך טיפה בשביל שיהיה לה טוב ולהיפך אבל אל תנסה לשנות דברים בכוח, זה יבוא.
בזוגיות לומדים גם לרצות לפעמים, אתה תצא מגדר הנוחות שלך טיפה בשביל שיהיה לה טוב ולהיפך אבל אל תנסה לשנות דברים בכוח, זה יבוא.
לא הייתי יוצאת לא משנה איך הוא נראה ומה האופי
כי הרומנטיקה והגנטלמניות פשוט המרכיב העיקרי במה שעושה לי את זה
כי הרומנטיקה והגנטלמניות פשוט המרכיב העיקרי במה שעושה לי את זה
יש הבדל בין לא רומנטי בכלל לאין הרבה גינונים של אהבה
הייתי ממש שמחה לצאת עם מישהו שהוא חבר טוב שלי ויש לנו צחוקים ואכפתיות בקשר
ואני לא רוצה זוגיות דביקית כזאתי
אבל אני כן רוצה פה ושם גם רומנטיות
אבל נראלי אני לא מגדירה כמוך רומנטיות וחברות
מבחינתי מה שרומנטי זה ג'נטלמניות ודברים קטנים שמביעים רגש
הייתי ממש שמחה לצאת עם מישהו שהוא חבר טוב שלי ויש לנו צחוקים ואכפתיות בקשר
ואני לא רוצה זוגיות דביקית כזאתי
אבל אני כן רוצה פה ושם גם רומנטיות
אבל נראלי אני לא מגדירה כמוך רומנטיות וחברות
מבחינתי מה שרומנטי זה ג'נטלמניות ודברים קטנים שמביעים רגש
ממש לא. החסרת את אחד המרכיבים העיקריים בזוגיות. הקטע עם ה"לפצות במיניות כי אני מאוד מיני" הוא בדיחה, מעיד שאתה בעל 0 ניסיון מיני עם בחורה ומוצף בהורמונים.
שואל השאלה:
אני רחוק מלהיות בעל אפס נסיון מיני כמו שאת מנסה לעקוץ משום מה.
בכל מקרה זה פשוט מי שאני, נראה שאת לא מסוגלת להכיל מורכבויות ושונות של אנשים
אני רחוק מלהיות בעל אפס נסיון מיני כמו שאת מנסה לעקוץ משום מה.
בכל מקרה זה פשוט מי שאני, נראה שאת לא מסוגלת להכיל מורכבויות ושונות של אנשים
אנונימי
שואל השאלה זה לא חוסר היכולת להכיל מורכבויות שונות של אנשים
זה זה שהרומנטיקה וכו' זה מרכיב מאוד מאוד קריטי בזוגיות
זה זה שהרומנטיקה וכו' זה מרכיב מאוד מאוד קריטי בזוגיות
^^אני לא יודעת בן כמה אתה
אבל רק שתדע שנסיון מיני זה גם עניין של זמן ולא רק עניין של חשיפה
ונראה לי שזה מה שהיא התכוונה, לא שאתה לא חשוף למיניות, אלא שאתה לא מיני מספיק זמן כדי להבין שמיניות זה לא אישיות אלא דחפים וזה לא אמור להגדיר אותך
אבל רק שתדע שנסיון מיני זה גם עניין של זמן ולא רק עניין של חשיפה
ונראה לי שזה מה שהיא התכוונה, לא שאתה לא חשוף למיניות, אלא שאתה לא מיני מספיק זמן כדי להבין שמיניות זה לא אישיות אלא דחפים וזה לא אמור להגדיר אותך
אנונימית
^
בדיוק
^^
לגמרי
בדיוק
^^
לגמרי
שואל השאלה:
במקרה גדול גם ממנה וסביר להניח שגם ממך. בלי קשר, לא מתכוון לנסות להוכיח פסאודו פסיכולוגיה לאנשים זרים באינטרנט.
במקרה גדול גם ממנה וסביר להניח שגם ממך. בלי קשר, לא מתכוון לנסות להוכיח פסאודו פסיכולוגיה לאנשים זרים באינטרנט.
אנונימי
תלוי מאוד בכמות
אני לא בנאדם של מגע מוגזם, אין אצלי כינויי חיבה כאלה ואחרים, ואני לא נוטה להפגין אהבה מוגזמת ליד אנשים.
כן אצפה למחוות רומנטיות כמו פרחים או סתם הפתעה באמצע היום, וכמובן שמדי פעם לשמוע ממנו שהוא אוהב אותי או מה אני בשבילו, אבל מלבד זה אין צורך ביותר מדי
אני לא בנאדם של מגע מוגזם, אין אצלי כינויי חיבה כאלה ואחרים, ואני לא נוטה להפגין אהבה מוגזמת ליד אנשים.
כן אצפה למחוות רומנטיות כמו פרחים או סתם הפתעה באמצע היום, וכמובן שמדי פעם לשמוע ממנו שהוא אוהב אותי או מה אני בשבילו, אבל מלבד זה אין צורך ביותר מדי
^^אין לי מושג מה זה פסאודו פסיכולוגיה וגם לא בא לי שתגיד לי
אבל אני ממש לא מתכוונת להיות בקשר זוגי שמבוסס רק על מיניות, מיניות זה מאוד חשוב אבל אני צריכה גם אהבה שמבוססת על יותר מדחפים וחברות, צריך להיות שם גם מחויבות והיא חייבת להתבטא גם ברמה מעל חברות רגילה
אבל אני ממש לא מתכוונת להיות בקשר זוגי שמבוסס רק על מיניות, מיניות זה מאוד חשוב אבל אני צריכה גם אהבה שמבוססת על יותר מדחפים וחברות, צריך להיות שם גם מחויבות והיא חייבת להתבטא גם ברמה מעל חברות רגילה
^^^
אבל להתייעץ עם בני 13-19, זה כן?
אבל להתייעץ עם בני 13-19, זה כן?
זוגיות של חברים טובים?
ממש ממש לא
ממש ממש לא
לא, מיניות ממש לא מפצה על זה
להפך
רוב הנשים יהיה להן קשה להיות איתך במיניות לאורך זמן אם אין שום מחוות רומנטיות ואין רגש ואין חום
להפך
רוב הנשים יהיה להן קשה להיות איתך במיניות לאורך זמן אם אין שום מחוות רומנטיות ואין רגש ואין חום
אנונימית
באותו הנושא: