19 תשובות
לא ההייתי רוצה אני גובה 1.75 וטוב לי מאוד
1.78
אנונימית
1.73
1.70
טוב לי עם הגובה שלי❤❤❤
1.65
כן.
לפחות עוד עשרה סנטימטרים שאני איהיה בגובה ממוצע לפחות..
(אני 1.50...)
לפחות עוד עשרה סנטימטרים שאני איהיה בגובה ממוצע לפחות..
(אני 1.50...)
1.65
1.60
אני מאוהבת בגובה שלי
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?^
מה הגובה שלך?^
אנונימית
154
172
רציני שאל תנסו להיות גבוהות זה סיוט.
1.53 ואני בסדר עם זה
1.65
167
אני 1.70 בא לי להיות 1.76-7
אני 1.52 ואממ אני רוצה להיות באזור 1.68 כזה
לפעמים חלומות לא מתגשמים
לפעמים חלומות לא מתגשמים
אנונימית
באותו הנושא: