19 תשובות
טוב לי עם הגובה שלי❤❤❤
אני מאוהבת בגובה שלי
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?^
אנונימית
1.78
אנונימית
רציני שאל תנסו להיות גבוהות זה סיוט.
לא ההייתי רוצה אני גובה 1.75 וטוב לי מאוד
אני 1.70 בא לי להיות 1.76-7
כן.
לפחות עוד עשרה סנטימטרים שאני איהיה בגובה ממוצע לפחות..
(אני 1.50...)
אני 1.52 ואממ אני רוצה להיות באזור 1.68 כזה


לפעמים חלומות לא מתגשמים
אנונימית
1.53 ואני בסדר עם זה
1.65