5 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לך!:)))
אין בעד מה 3>> :)
אה הבנתי
אבל את יכולה לכתוב בכל אפליקציה עם אופציה כזו חח, תלוי מה את רוצה, פתקים זה אחלה אפליקציה ויש אותה על הטאבלט בלי להתקין לדעתי אצל כולם פשוט
את יכולה אפילו בword לכתוב
או באפליקציות ציור כמו sketchbook, ibis paint ועוד כל מיני חח יש מלא אופציות, תלוי מה את צריכה
אני לא מכירה אפליקציה לטאבלט שהיא ממש כמו מחברת שאפשר לדפדף כזה יפה אבל אולי כן יש, את יכולה פשוט לחפש בגוגל פליי
וגם אולי יגידו לכם בבית ספר איפה לכתוב לא?
שואל השאלה:
כי אני צריכה לבית ספר טאבלט בשביל לכתוב שם במקום מחברת ידנית, ואני לא יודעת איזה אפליקציה יש
למה הכוונה אפליקציה של מחברות?
יש את notes/פתקים אם את צריכה לכתוב משהו
יש את penup שזה אפליקציה בעיקר לציור אבל אפשר לכתוב בה עם שורות נראלי, ולי היא באה מותקנת לטאבלט חח