7 תשובות
לפי הסרטונים שלו הוא מצייר בפוטושופ חח- כל הסרטונים כמעט יש את הלוגו בתמונה אז כנראה שבאמת הוא משתמש בזה (זה נפוץ לאנשים שמציירים בטאבלט כזה במיוחד לציור חח)
שואל השאלה:
כן אבל חוץ מזה.
https://youtube.com/shorts/sy8kt2ur3gu?si=kok9saw6fscnu6fm
נגיד באיזה תוכנה הוא משתמש כי זה לא נירא אייביס.
כן אבל חוץ מזה.
https://youtube.com/shorts/sy8kt2ur3gu?si=kok9saw6fscnu6fm
נגיד באיזה תוכנה הוא משתמש כי זה לא נירא אייביס.
נו אז יש את אייביס פיינט חח
יש גם את medibang
sketchbook
clip studio paint
לי אישית אייביס הכי נוח אבל גם השאר נחמדים אבל נגיד קליפ סטודיו קצת מסובך לחלק מהאנשים חח
יש גם את medibang
sketchbook
clip studio paint
לי אישית אייביס הכי נוח אבל גם השאר נחמדים אבל נגיד קליפ סטודיו קצת מסובך לחלק מהאנשים חח
clip studio paint הכי טוב!
יש את אייביס פיינט שזה חינמי והמון משתמשים בזה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
שואל השאלה:
אפשר לצייר בזה והכול או שזה יותר לערוך תמונות?
אפשר לצייר בזה והכול או שזה יותר לערוך תמונות?
באותו הנושא: