4 תשובות
וואלה מבאס כבר שבוע מנסה לשלם את ההיתר נהיגה, כל פעם שאני מתקשר אומרים לי שזה תקלה וזה בטיפול. באמת מבאס
אני
שואל השאלה:
בדיוק מה שקרה לי
זה משגע אותי כי ככה המלווה סתם מתארך
וואלה חייבים למצוא איזה פתרון כי לא נראלי מזיז להם שאני מתקשר אליהם כל יום לך/לכי תדעי מתי בכלל נוכל להתחיל לנהוג