תשובה אחת
אני עובדת במשפחתון כבר שנתיים אז אסביר כעיקרון התפקיד שלך זה להעסיק את הילדים, לטאטא, להחליף חיתול ( לא תמיד דורשים את זה אבל זה יתרון)
הייתי גם שוטפת מאכילה
כעיקרון די מה שהגננת עושה רק שאת איתה ועוזרת לה
זהו אם יש לך שאלות מוזמנת לפנות בפרטי