5 תשובות
פשוט תשאלי קופאי ייפנו אותך למנהל משמרת או משהו אם צריך
את שואלת את אחד העובדים ומקסימום אם הם לא יודעים את שואלת אם המנהל נמצא או שתשאירי פרטים
כן לשאול אותם אם הם מחפשים עובדים, ותוכלי להשאיר פרטים על דף ולחכות בדרך כלל יכול לקחת שבוע שבועיים או יום יומיים זה ממש תלוי במנהלים
שואל השאלה:
מה למה בלא
ואי זה מביך אבל מה אני אפתח איתם שיחה בקופה
מה למה בלא
ואי זה מביך אבל מה אני אפתח איתם שיחה בקופה
אנונימית
זה ממש בקטנה זה לוקח כמה דקות
באותו הנושא: