6 תשובות
תודה!
כל השאלות ככה
כל השאלות ככה
אין מחר בגלל השביתה
היא לא ערה.
כן אכלו תראש מה הבעיה לשלוח שנייה אחת הודעה למורה בפרטי "היי המורה יש שביתה מחר?"
לא כן שחור לבן
לא כן שחור לבן
^^
היה להם את כל הזמן שבעולם לשלוח לה הודעה היןם
היה להם את כל הזמן שבעולם לשלוח לה הודעה היןם
יסודי, חטיבה - לומדים רגיל או חצי יום(כל בית ספר ואיך שהוא מתנהל)
ותיכון ממה שמובן בנתיים הם לא לומדים
ותיכון ממה שמובן בנתיים הם לא לומדים
באותו הנושא: