7 תשובות
לא חושבת
אנונימית
חח כן
"חננה"
נשמע מוזר קצת אבל בסדר
יש לי ידיד והוא הכי אשכנזי שאני מכירה - ואוסף תקליטים של זוהר ארגוב ואייל גולן
כל מי ששומע מזרחית הוא חננה
תמיד לזכור את לאה שנירר ואייל גולן, תמיד.
thv