11 תשובות
בטח
כל אחד ובחירתו
חננה וחצי
זה ממש לא מוזר וחנונית זה לא משהו רע
אגב יש לי ספר פיזיקה שבדיוק קניתי
אני שונאת ללמוד אבל זה מגניב בעיניי חח
אגב יש לי ספר פיזיקה שבדיוק קניתי
אני שונאת ללמוד אבל זה מגניב בעיניי חח
הגיוני, פיזיקה זה דבר מעניין.
לא הבנתי מה הבעיה כל אחד ומשהו אוהב מה קשור חננה
חברים בלי מינוסים בבקשה תפסיקו להיות קשים אני צינית
ומה שהוא*
שואל השאלה:
נו סתם מה לקחתם קשה
נו סתם מה לקחתם קשה
הגיוני לגמרי נשמה
החננות שגדלים הם הכי מגניבים
באותו הנושא: