3 תשובות
פאן פאן פאן
אם זאת הייתה הכוונה של השאלה אז התחלות חדשות זה תמיד מפחיד כי אנחנו לא באמת יודעים מה יהיה ואת מי נפגעת ואוטומטית הכי קל ללכת למוכר כי זה המקום ה"נוח" שלנו יכול להיות וזה מאוד הגיוני שבהתחלה יהיה לך קשה אפילו מאוד ולא כיף בכלל אבל תראה שככול שהזמן יעבור יהיה יותר טוב אני נגיד מאוד ביישנית פעם הייתי יותר אבל אני עדיין וזה מסוג הדברים שנורא הלחיצו אותי פעם עד שפשוט הבנתי שיש דברים שהם לא בשליטה שלי ובסוף הכל לטובה גם הדברים שכביכול נראים קשים ולא כיפים הם לטובה הם באים ללמד אותנו משהו ולהעביר אותנו דרך
תנסה לחשוב חיובי ולבוא תמיד בגישה טובה אני נגיד שנה שעברה באתי לבית ספר בגישה של גם ככה היה לי חרא עד עכשיו אז בטוח יהיה חרא עדיין וזה לא ישתנה אבל זה ממש לא נכון כי ברגע ששיניתי גישה בראש ואמרתי שהכל לטובה והכל טוב וגם ברגעים שקשה לי למדתי לחזק את עצמי אז ככה נראתה התקופה שלי יא שכולם הפחידו אותי ממנה בכלל לא הייתה ככ נוראית בשבילי כי הגישה שלי אליה הייתה טוב גם אם היה רגעים שפחות טובים וזה מובן ובסדר והכי הגייוני בעולם שיהיו רגעים כאלה וזה בסדר לתת להם מקום אבל צריך לראות את אנחנו קמים מהרגעים האלה והופכים אותם לפחות נוראים בקיצור הכל לטובה אל תחשוש מכלום מה שצריך לקרות יקרה והכל יהיה בסדר אני מבטיחה לך
אם את רוצה לשתף עוד קצת ולפרוק אתה מוזמן לפרטי