3 תשובות
אני הולכת לכאלה שלבד ושגם להם אין הרבה חברים ומתחילה פשוט לדבר איתם
פשוט תהיה אתה אל תפחד לדבר ולנסות להכיר אנשים אין לך הרבה מה להפסיד
אתה יכול לשמוע "בטעות" על מה הם מדברים ואז לדבר איתם על נושא שיחה, תלך לילד שאתה רואה שהוא לבד ותנסה לדבר איתו (במידה ויש).
ולא לפחד לנסות.. מקסימום תצליח.
מקווה שעזרתי ;)
ולא לפחד לנסות.. מקסימום תצליח.
מקווה שעזרתי ;)
באותו הנושא: