3 תשובות
לדעתי עדיף את 256... רוב האנשים גם לא מסיימים כמות אחסון כזאת
לא
פשוט תקנה אייפון יותר משתלם
פשוט תקנה אייפון יותר משתלם
256, סמכי עלי
אני עם אחד כזה
אני עם אחד כזה
באותו הנושא: